Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sunday 22 March 2009

AKU BUKAN SEORANG WANITA ..

Aku bukanlah seorang wanita romantis
yang mampu buatmu tersa nyaman
Aku bukanlah seorang wanita yang humoris
yang mampu buatmu tertawa
Aku bukanlah seorang wanita pujangga cinta
yang mampu buatmu jatuh cinta
Aku bukanlah seorang wanita yang baik
yang berani menyakitimu
Aku bukanlah seorang wanita yang bijak
yang mampu buatmu tertegun
Aku bukanlah seorang wanita yang pintar
yang mampu buatmu tersenyum
Aku bukanlah seorang wanita yang hebat
sebagai pahlawanmu
Aku bukanlah seorang wanita yang cantik
yang mampu 'tuk buatmu terpukau
Aku bukanlah seorang yang mampu
'tuk bahagiakanmu dengan rayuan gombalku

No comments:

Post a Comment

Tenkyu sudah tidanggalkan komenmu

close